Sunday, July 31, 2011

Puasa itu rukun islam yang ke???


SELAMAT BERPUASA DIBULAN RAMADHAN~~~~

Dulu maseh ingat lg....mse kecik2.....mase zaman2 waktu kne pakse puase, kne pakse sahur pagi2....walaopon xmo makan, tp kne bangun jugak sebab dah kena renjis air, tibai2 ngan batal pelok....uuuuu...

Dulu, mase pose, ade satu biskot waferr. Ala yang kadang2 org buat mcm rokok tuhhhhh....


mase tuh bulan pose yang mulia....tapi aku wat perangai yang xberape mulia....Time tu aku bantai makan waferr tuh. Wahahaa! Ponteng pose woooo. Kecik2 dah pandai wat cam gitu, dah beso2 ni cam mane la gamak nye ye....hahahaha!

Wafer itu memang manis, tapi perangai kamu xberapa maniss.......~~

Jadi harap-harap esok, tak dela cam gitu gamaknye ye?


16 comments:

muhamad hanif said...

weewwiiittt,

berapa tahun blog ni sunyi sepi yaa..

kEy said...

Haha!!^^

Ntah ek.....Dah rase bertahun2 neyh! hehehe~~

zino said...

selamat berpuasa key.... memang dah lama tenggelam blog ni baru timbul la ya hehe

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Salam Key!
Kunjungan balas keatas blog kamu! oo mmg dah lama sepi dalam dunia blogging ke? welcome back lah ye! =)

kEy said...

Zino : Hehe~~~ aah......timbul balek neyhh~~ hehe~~


Shahrul : Salam~~~~ Aah....dah lme menyepi...huhu~~~ Thankss ;))

lumut said...

salam..
slamat berpuasa key..=)

kEy said...

Lumut~~

selamat berpuasa jugak!!

Isteri Encek Bard said...

wahhhhh biskut gulung tuuuuu

HEMY said...

adik ipar aku wat sahur sekot tu...hehehe

.::juja::. said...

saya lapa tgk waferr tuu..bole??

Pharmalif said...

Sedapnye wafle tuh..kecur air liur

Lizz said...

hahahahahaha!!!gambo wafer tu mencabar iman!!!! selamat berpuasa semua ;)

syuE said...

ak taw ko pnye perangai ta brape nk mulia.. miahahha :D

nk pelita g bli kat mall :DDDDDD

merahitujambu said...

cm pernah terjah blog ni tapi di mana ya??=p

vidadarisakura said...

bah selamat berpuasa lah. hee

bloghok said...

wachaaaaaaaaaaaaa