Sunday, October 25, 2009

Bile manusia itu bosan.

Hidup ini busan.


maka,
aku telah membuat keputusan yang drastik.

























aku sudah bertekad untuk menjadi penjual cotton bud
yang berjaya




bile awek atau balak korang dah mule cakap, camni kat korang,
" Sayang (muntah!) ni cakap pelan sangat la.
Silelah! hadiah kan lah mereka cotton buds yang korang
beli dari aku nih!











sape2 yang masih tak tahu cotton buds tu ape, meh ku hantuk pale k0rang dekat mangkuk jamban, pastu beli kamus sendiri!










tibe-tibe plak aku geli kat cotton buds ni. uhuk!




entri ini adalah untuk menunjukan aku memang tengah busan!

26 comments:

Yern Ain said...

haha. baik hadiah kn cotoon buds ni bg mereka yg pekak badak ;p

handhalah ibnu kamil said...

key.

ko nak cotton buds yang aku dah pakai?

handhalah ibnu kamil said...

key.

ko nak cotton buds yang aku dah pakai?

ziha said...

he he he...

bulan bintang capricorn said...

slen dr korek tinger...

pe lg function cotton bud ek

kEy said...

ain~

yupZ!
hadiah yang terhebat!

kEy said...

handalah~

stokin aku ko mao?

kEy said...

ziha~

hohoho~

kEy said...

bbc~

cucuk buntut 0rang yang selalu tid0 lambat. ade bran nak cube?

Ries Lee said...

bosan ek...
jom kuar tgk cter papadom...
huhu...

taz said...

i ade banyaaaaak. hehe. nak?

kEy said...

azrie~

hehe!
jom,jom! =P

kEy said...

taz~

hehe!
i mao jual maaa..
bukan mao beli syg..~
tehee...

cik intan (◡‿◡✿) said...

.mahal x dik? ;p

kEy said...

sis intan~

xmahal kak,
satu singgit, mao?

Mr Aan said...

benamkn kat tinge mereka...
hahahaha

Encik Azizan said...

nasib gwe taw cttn buds tu ape..haha

paraxixth said...

gua ada ternak kapas yang bnayak. sila jadi peraih ya!

akusygdia said...

haha..nice cutton buds..hihi

Lun said...

erm...
apakah jenama cotton buts yang terbaik untuk dipakai?

bagaimanakah untuk mengelakkan jangkitan virus dalam telinga akibat penggunaan cotton buts ?

HEMY said...

yg penting ada untung...jual spender pn takpe kalau permintaan menggalakkan.ahahaha

adiwarnatasya said...

Cotton Buts sebaguna ohhh...:)

en_me said...

buhsan kannns.. ehehe

Fraady Ruffeque said...

hahaha...
mne blh dpt ni??
nk order...!! :P

meor saiful rizal said...

hahaa..
nak borong 2 lori neih..

cotton bud perasa oren ader??

Putra Al-Maliki said...

cotton buds pun puleh jadi mangsa biler key tengah buhsan.. haha