Saturday, October 24, 2009

Bapak aku bilang, anak yang baik itu adalah anak yang tak pernah lahir di dunia. oh, bapak!

Dengan rakus nya, aku bantai tido dari pukul 6 pagi sampai pukul 1.30 petang. Bak kata pakar-pakar sedunia, tidur bayi perlulah cukup untuk tumbesaran nya. Tidur ku selama 8 jam 30 menet adalah aman tanpa gangguan musuh mahupun syaiton yang direjam. Walaupon aku tak basuh kaki mahupun bace doa tido. Uh, emang selayak nye aku dikasi, cume bernaseb baik aku beralat sulitkan wanita, maka kasi itu dikecualikan pada ku.

endnote : kasi tu dalam kamus bahasa uganda bermaksud berkhatan yang besar.

Aku sekali lagi ingin pulang ke rumah. Maka aku memikirkan taktikal optik bagi membolehkan aku pulang semula ke rumah. Walaupon mak aku x suruh pon balik, kerana kehadiran aku menambah pergolakan kaum di rumah, aku sebagai anak yang ala-ala soleh tetap nak balik juga untuk meminta sen sebarang dua dari mereka.


Memandang kan dah x boleh nak menumpang mane-mane individu kedekut yang dah pulang ke tanah suci ipoh, aku redha dengan membuka semula majalah gempak untuk mencari tips, bagaimana mahu sampai ke rumah, dalam keadaan kering kotang.Sesungguhnye majalah itu bukan sahaja memberi aku idea untuk pulang ke rumah, tetapi terus pulang kerahmahtullah. Cis, xberguna aku habiskan sen ku ke atas majalah yang xmampu bawaku pulang.


Aku pikir...pikir dan pikir....perah sudut 29 darjah 0tak aku. Pikir sampai tahap maksima otak human mampu terpikir.


lalu aku termampan disitu.......


tammat.


ohoho....hidup ini mmg pinochio.


26 comments:

misz benida said...

buleh2..
nti aku bgi knci bus tu kt ko ek??
ko de lesen bus x??

eD love photographY said...

haha....awak nie bekas raja lwak eh...ngeeee.....ayat2 buat sy tergelak

kEy said...

misz benida~

hehe~
buley2....
xyah lesen. p0lis tu mmber baek tuh~

kEy said...

ed~

hehe~
lawak ke? hoho~
saje buat2 l0yr buruk di ptg hari.
baru perut xsakit
~

paraxixth said...

lu ipoh kat mane?

sila sms gua/facebook gua lain kali.esk gua nak gerak k.l nak tumpang?

bibie_boodyn said...

ha..buleh2..buleh 2..sampai bahau pon buley..nk tumpang skali leh?u drive k??acik nk baco sokkoba duk balakang macam manager...

Nabil Fizri said...

seb bek gua blom lahir

Ries Lee said...

dah pandai melawak sakinah ni ek...

Da' daffodil D said...

nk kene khatan ke? meh aku tulun.

Fatt Chin Choy said...

jalan kaki jer mcm org zaman dulu kala

paraxixth said...

next entry gua main2 kan link lu juga ok

chipsmore said...

naik bas pergi LONDONNN..padahal genting ajee ;)

zino said...

cakap je dengan mak dah rindu nak jumpa mak pasal tu nak balik.. kan senang..

akusygdia said...

nice language..hihi..
rajin2 singgah blog sy ye..
n jgn lupe jd follower..
nice blogging..
=p

nobuta said...

naik beskal hehe

kEy said...

hasbi~

ip0h kat meru.
fesbuk aku sebuk sgt~
mls mao kontek~
xoxox~

kEy said...

acik~

buley....buley blah!
agaga~

kEy said...

nabil~

aha, naseb aku p0n blum wujud

kEy said...

azrie~

aik, bru tau ke~
aggaa~

kEy said...

d~

nak, pat khatan kan

kEy said...

fatt~

cis, kaki ku sgt berharga~

kEy said...

hasbi~

mcm la buley~
brani wat la~

kEy said...

chip~

tak kate p0n p london
hohoho

kEy said...

zino~

baik incik~

kEy said...

akusygdie~

hehe...nice ek?
agaga~

kEy said...

nobuta~

beskal xde. kne curik.