Monday, September 14, 2009

isu lapuk yang saje diketengahkan~ lalala~

~ f0kus ayat ni~
ku bukan supestar
kaya dan terkenal
ku bukan saudagar
yang punya banyak kapalBold
ku bukan bangsawan
ku bukan priayi
ku hanyalah 0rang yang ingin dicintai...

-pr0jek pop-
-ku bukan superstar-

(link)

lagu ni basicly,

lagu pasal orang biase jugak nak brcinta

bukan org yang kaya je.

bukan org yang hensem/lawa je nak

bukan orang yang pandai bersosial je nak.-yang ni termasuk carta ye?


rasa disayangi.
sape xnak kan?
*sape yang xnak tu, gi amik garpu g cucuk lubang hidung~

mcm key ni la kan. dah la xcantik. xkaya. xpandai make-up.

>>> mase kat satu butik, time teman member.

kak anis, name owner tu.

die tanye key,

kak anis : pakai tonner muke?

key : tak..

kak anis : foundation?

key : tak...

kak anis : ape je yang adik pakai?

key : hmm...******* (rahsia~ :P)

kak anis : oke product ni ye dik ...bla bla bla- trus tuka topik~ =.="


hoho.
sile ucapkan tahniah kepada saya yang akhirnye telah
pertama kali menggunakan masker.
tahniah.

orang yang tak cantik dan xnak cantik adalah dua individu berbeza.
terima kasih.


(*kecantikan tu akan jadi macam ni jugak akhirnye)
- ni xde kne mengena ngan isu kemalangan seperti di dalam gambar

(isu pasal gambar selanjutnye)

p/s : xde air kat block! mencari debu untuk bertayamum.
tapi yg jumpe habuk. =.="

24 comments:

LuVidA^^ said...

aritu ckp kt mawar xde air....beria budak2 ni tadah air, padahal ade je...
akhirnye melati yg xde air ek?
hoho..

ku bukan superstar..

kEy said...

sis ida~

tula~
kesi0tan melanda.
ni yang wat malas nak g kelas ni.
hehehehe~~~

green said...

cantik itu subjectif..

hurm~

habuk..besela tu..

kEy said...

green~~

btul~
cantik tu subjektif.
tapi maj0riti, cantik tu pasal rupe la kan~

Ries Lee said...

kecantikan hak milik setiap insan...
sekian...

Da' daffodil D said...

pewwwwit!! bermasker bagai. pasni stim muke, korek sane sini la tu.


ps:sedap oh buat facial.kemaruk!

kEy said...

azrie~

aik mcm penah dgr ayat ni~
:P

kEy said...

d~

ahakZZ~
ala bg chance la skali je buat!
haah, pasni nak wat facial gak rr!
ahahaha! xpenah wat gak~

♥ Cik Ca said...

cantik tu depend pd individu..
mcm ne menilai kecantikan...

kEy said...

sis ca~

hehe~
baik mam~

bspotgurl said...

Tak cantik takpe asalkan HATI itu cantik lagi bersih ;)

ZARA 札拉 said...

woot~

aku suka gila lagu nih~

cik lubakpink said...

aku bukan superstar!!

huhu~~

kEy said...

bspot~

yay!
ati kne baik!

kEy said...

zara~

syg, i p0n suke!

kEy said...

cik lubak~

aku p0n bukan jugak!

meor saiful rizal said...

perghh.teruknye diana tuu.pic btol?

http://meyo-royaltownrock.blogspot.com/ =)

kEy said...

meor~

iye iye lorh~
pic benar tuh~
click link die kal0 nak tahu ek~

apei said...

masker tu aper kegunaan nyer?

Dakjaat™ said...

aku hampir2 tak nampak perkataan entri ni ... terlalu banyak kaler gelap ... huhuhu! :) apa2 pun selamat berpuasa !

FdausAmad said...

kehkehkeh...

HEMY said...

ahaha..aku lyn ulang2 kali lagu ni dulu..huhuu

anaklaut said...

salam..

terima kasih singgah anaklaut..:)

Railey said...

Huhuhu.... But All The Fact Is... Love Is Only A Feeling... Semua Orang Boleh Rasa...