Thursday, February 19, 2009

SAhBAT yg hiLANG...sGt sDEy...waaa =((

aku aDe 2 ShAbat,
stu ayu, stu lG achik...
dua2 aku syg..
duE2 aku slalu bERsamE kemnE je..
duE2 kWn baik..
mLg nyE..aRi ni kiT0Rg tErpakSE bERpisah...
waaaa.....='(
untuK penGetahuAN sumE....
aYu>>
sahAbat aku tu..
dah kEmbali kErahmatuLLah,...
mSe aku jWb peKSA pG td..
dgN xsengajE...

aku dah tErbunuH bEliaU!

bukan slH aku...
aku x SengajE..
maAfkan ku aYu..

k0 KEsygn aku SEntiaSE

xDe t0lAk bnDingan nyE...
achiK xlEngkap tnpE ayu..
aku xLengkaP tanpE ayu..

tp,


sEtiaP yg haDir pasti aKAn kembali...
aku akAn simpan kenangan kitE bErsmE..
bukaN niaT aku nAK ceDEra kan aYu~~
xPenah terLintaS p0n..




kWN2 mEh la kiTE smE2 d0akan..
SEMOGA ALLAH MENCUUCURI RAHMAT KE ATAS ROH AYU.

AL-FATIHAH!


AYU N ACHIK

'in mEM0RIES'




SHAH ALAM: Mayat sebentuK cincin diPercayai dijumpai terkuLai dibawah sebuah meja peperiksaan dgn keadaan yg sangat tragis.. SaKsi yang menemui mangsa, melihat mangsa didalam keadaan parah, lalu bergegas mencari jalan untuk menyelamatkan mangsa.. Akibat panik dengan melihat keadaan mangsa yang terbelah dua, saksi melarikan diri dari tempat kejadian kemudian tampil semula dengan muka sep0sen jer, untuk menuntut sebelah lagi badan mangsa yang tertinggal di bawah meja, saksi juga merupakan tuan kepada mangsa yang tidak mengaku membunuh dengan niat,,... siasatan masih dijalan kan..andai didapati bersalah, tertuduh b0leh dihukum direndam dengan air st0kin xbasuh sebulan, juga denda 42 yen atau kedua-dua nya sekali.. sekian lap0ran karam tak timbul-timbul tV5!

9 comments:

Monkey D Luffy said...

ambillah daku sebagai pengganti... ;p

Monkey D Luffy said...

ambillah daku sebagai pengganti... ;p

Monkey D Luffy said...

excited sgt sampai dua komen sama... lalala

Sly Nolan said...

DamN~ baru nak menitiskan air mate!! rupe2nye.. zzz

keY said...

m0nkeY d luffy>>
hahaah! amik awk ek? lEh! pastu sy sankut kat jRi jgn byk s0ngEh..lalalal~

hahahha! tau lER excitEd

sly n0lan>>
hahaha! apE suh sdEy~~ lalala..

Nadd said...

ish,
suspen jek bce ur story ni..
ingatkan ape laa..
;p

kEy said...

nadd>>
haha!
suspEn ek? mmG itulah niaT ku,
0yEah2...
ahakZZ~~

vanillachoc said...

hehe...
hengatkan manusia....
haiyak!

kEy said...

vanillach0c>>>

haha~
ya anda ntah ke brape ratus ckp mcm tu~~!
ngEh ngEh~