Wednesday, February 18, 2009

curSE??


* hari tu aku mSE ak ngan MmbER aku bila, g deWAN aNNEX (dak2 uiTM SA tau la ni) mse tu adE ari keusahawanan..... bRG2 yg diniagaKAN tu mura2 la kan!
* nAK dijDkan citE, nmpK la aDE stu geRai akSEs0ri ni, NMpK stu geLAng..
hhmmm, naK beli tuk adIK la..
niat tu...~~
paStu aku p0n BEli...
n thEn, heheheh! atAS nmE
AKAK DURJANIAH,
aku p0nn teSt2 gelang tu thEn pakai!!
wawawa...~~



MASALAH yg aku hadapi sekrG ialaH>>>>>> aku xlEh nak bukak geLAng niH!!!
huhuhu^^^ mmG aku aSE sBB daulaT ngan aDIK aku tula...waaa.....adik ku...~~ maaFkan la AKAK mu ini......T.T

5 comments:

Sly Nolan said...

haha~~ anna kakak yang jahat~~ lalal :p.. huhu

p/s nak knal ngn adik ley :"> hahah :p

En. PeRD said...

jadah x leh bukak... meh sayer gigit gelang tu... ngggeeeee~ =))

keY said...

SLY>>
ahhaha~~ mnE jhT l0R...heheh~~ xdE niAT meh..
p/s: xlEh, ahhaha! ade nak jD adik ipAr guEK..;P

En.pErd>>
hahah! dah ketat sGt, nak wat cmnE~~
waH nak gigIT GElaNG?
idEa yg bERnas!! lEh la...sy aSE sti geLAng tu jD aut0matik tErbukak sNDRi sbb xNAk awk gigiT die, hahah!

CikYana(",) said...

fyi,Saiful is not my bf okeh..die kwn je..1st person cik yana knal kt kolej dlu..smpai skrg still baik ngn die..tu je..

kEy said...

cik yana>>>

h0 h0!~
yeke?
kal0 ade ape2 perubahan dr segi status jgn lupe gtau ek?
ahakZZ~