Wednesday, April 8, 2009

PR0miSE~

dem!!

key btul2 nak tutp bl0g la 0kEYY!!!

bukan main2 tau....

ok la...
key bgtau la stu sbb~


sbb mmbEr2 yang penah kenal key sbLm ni dah terjumpe bl0g key,

pastu mereka2 ni adalah individu yang sgt ganaS n umpama viruS berduri,

mcm mne lah di0rg lehh jumpe ni key p0n xtau la...


yang pasti nak lari2 berkejaran ngan di0rg dlu~


sbb sape knE tegur dlu dikiRE kalah...

alahai mcm mne nak terang, xyah tau la,
yang pasti key muSSSSSSSsti kembali punyelah....


xyah2 cari2...

lalalalala~



"pr0mise"



13 comments:

keSENGALan teserlah.. said...

lorehh sis..
huhu..
da ttp jgn lpe zatie taw..
n slamt berkejar-kejaran..
huhu..

merahitujambu said...

g laa mane2..aslkan th jln blk..lalala~

aku c lala said...

keyy apepon jgn lupa kembali baby come back too me hahah

vidadarisakura said...

jadi?


hee


bingung

En. PeRD said...

biler nak tutup ni?? lambat giler???
aduh.. x sabar ni...

zino said...

lari la baik2 jangan sampai jatuh.. kalau jatuh jangan lupa bangun dan terus lari lagi ya hehe

good luck..

asis said...

oke..
nanti cri asis ye..

rina-chan said...

tutup ---> close ---> bubye ---> see ya again

Eazy Izzuddin said...

lorh...
kenapa sikh..
huhu
xD

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~key

.kuku sokong yuuuu
.cpt sket k key :P

bulan bintang capricorn said...

ini siyes????????

xpe2..

asal tw jln blik sudey..

t jgn lpe mangse tag kamu nie da arr..

lalala

en_me said...

sodeyyynyerrr..

NoRT said...

x pe...B URSELF!