Wednesday, February 25, 2009

WAHAI PEMINAT2 D0TA!!!

sejak akhir2 ni aku ramai ramai sgt org terdekat ku main d0ta!
adik2 ku!
n0lan! (hah~ pdn muke kmu kerana aku tgh membl0gkan dri kmu d n3 ku!)
member2 stu lecture ku!
yg plg xbleh blah pakwe ku p0n main jugak!!!~ huhu, ntah sejak bile die menjebakkan dri!!
ramai sgt la, nak tulis sume mau tak p0st2 n3 niH~!

s0,
arini,aku nak mencabar sume pemain2 d0ta membace tulisan aku dibawah ni smbil bace nye dengan kuat2!! sampai sume org dgr!
kal0 anda xdpt buat makne nye anda tu tak cukup t0ugh lg untuk main D0TA!
haha~~ =P

s0,
try la bce ni kal0 bleh!
MySpace
semuga suCCEsS!!~

>>disebabkanandainihebatmaindotajadimestiandatakademasalahnakbacenikan
sebabcheatdiekanmmgmcmnijugakso,kalokoranghebatkan
korangtrylacakapapeyangkeynaktulisnikuatkuatokay.
ingatbacekuatkuatapeyangkeynaktulislepasni.
okaydahsedia?
baiklahkeymulakan.
mulaihariinisayadenganpertolonganyangdiberikanolehtokguruhebatbernamakey
memberikansayaazimat
denganinisemogasayatakakanminatdotalagisupayasemuaawekawekdapathidupdengan
tenang.

kalosayabacadalamhatijadikansayataksuketeruspadadota
amin~




YES! YES!
amin ya rabbal alamin




MySpace

haha~ gumbira ati ini kamu sume dah xminat dota, hehe~
lalala~

21 comments:

KhairiL's said...

aku x maen dota
jd aku bt² tau w/pun aku tau


lalala

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

heheeheheheh...

akubolehbacajugawalaupunakutakmainDOTAtau..
hehehe..baguslahkeYkaubuatpop-out..akusuka..=)

kEy said...

khairil's>>>

ahhahaha~ bg0Z!!
aku mmg sje wat yg senang2 supaya mereka leh bace!
hehe~

zara>>>

hahaha,
zara HEBAT!~
hehe,
besa la darling, untuk u i sggup watpe je,
hahahah!

khinhooi said...

dulu aku main, tapi skrg dah tak main, entah apa yang best sgt pun...

aku suka o2jam more.. haha,

kEy said...

heheheh~
h0 h0~
xpE lepas ni kite wat n3 pasal tu pilE ye? ikut turn, ahhahahah~

Sly Nolan said...

hahah~~
1. org terdekat men dota? nolan dekat ke :-" awww~~ haha

2. saye x men cheat so dgn banggenye sy ckp sy xley bace mende tuh :P cakpong capong~~

p/s = saye player yg jujur

Sly Nolan said...

lupe nak cakap~~ layout yg dulu lg lawa dr yg ni~~ saket mate ~ duh!

kEy said...

sly n0lan>>>>


hahhaha! ngade2!!

xkire! awk dah bce xlEh main gak!!

ha ha ha( gelak jahat!)

Sly Nolan said...

Haha~~ x ckup 40 lg kot~~ lalala

kEy said...

hahaha!~~

eleh!

asal nak kne cukup 40 lak, hahaha!
xkire, xleh main da...

wek wek..=P

hahaha~

Sly Nolan said...

tapi kan~~
tapi....
Bru je pas main neh~~ wakakaka

kEy said...

sly n0lan>>>
cis!!!~
dasar d0a amin 10 kali xtermakbul!
hahahahah~

En. PeRD said...

DOTA = DEFENCE OF THE ANCIENTS .. tapi dota boleh dikelaskan sebagai DUNIA ORANG TAKDE AWEK... ini kerana.. org yg mempunyai awek.. karier dotanyer akan hancur kerana diganggu oleh awek ni.. so kepada player2 dota.. break jerk.. jgn sia2kan masa dan peluang korang bermaen dota.. ini hanya sekali seumur hidup... awek bila2 pon boleh carik...


kukuchai never been replaced

kEy said...

en. perd>>>

hahhaa~ si0t sungguh pemain d0ta merangkap kawan si n0lan nih~

k0 break la dlu!

lalalala~

Sly Nolan said...

Ahahah~` Dengan ini sy dengan banggenye mengumumkan bahawasanya saya bersetuju 100% dgn en.perd~~

kEy said...

sly n0lan>>>

hahah!~ hamb0i2~
back up mmber nmpk!~ =P
xdE awek leh la ckp cmtu~
lalala~

kEy said...

sly n0lan>>>

hahah!~ hamb0i2~
back up mmber nmpk!~ =P
xdE awek leh la ckp cmtu~
lalala~

Sly Nolan said...

sbb tu saye men dota kot~~ lala klu ader awek maybe lain kejadiannye~

kEy said...

sly n0lan>>>

haha~ macam ni nak ng0rat n0aln la~
tgk ape jd~
lalalala~

Sly Nolan said...

mampu ke nak ngorat? ngeh2 :p

kEy said...

sly n0lan>>>

amb0i2~~
cabar ke...
=.="