Wednesday, February 25, 2009

ad0yai~~

aku xtau la k0rg ni ade ilmu ape!

tapi aku ase macam k0rg tau2 je!
rase macam sje2 je!
hukhuk~


aku tgh sakit perut cirit birit nih~

k0rg lg wat entri pasal ni kan?

k0rg mmg nak g0da la tu ek?

xm0 terg0da!

aku nak tahan je

hukhuk~


*ditujukan kepada bl0gger2 yang wat n3 pasal tandas, taik n bnde2 yang sewaktu dengan nye~

haha~

lalala~
spe yg terase nasEb, mmG niat ku!

MySpace

haha!

16 comments:

fa_girl said...

Hahaha..
ada juga ke yg nak tulis pasal benda tu ??
Huhuhu.. Nak tergelak fifa dibuatnye..
Walauapapun..
key punya blog sentiasa buat fifa happy..
so happy always ye !!!

zino said...

apo yg tak kono tu? hehe

kEy said...

huhuhu~~~
ade la fifa!
tgh key sakit2 perut ni makin banyak plak entri pasal tu,
mmg sje tau!~
hehehe!~
fifa g la melawat kat bl0g2 yg key f0ll0w, byk yg gile mer0yyan!
hahahah~

kEy said...

zino>>>
h0 h0,
di0rg tula zin0, sje j0 kn0kan 0den ,
hukhuk *ngadu lakS,
hahaha~

Monkey D Luffy said...

hahaha... tak sengaja aku wat entri tu...

kEy said...

m0nkey d luffy>>>

hahhahha~
aku xckp kapten,
k0 yang ngaku ek?
xtau, xtau,
hahahahah~
yes! yes!
lalala~

Sly Nolan said...

wahahaha~~ patut la menyepi~ :p cirit birit rupenye.. lalala

CikYana(",) said...

miss me??
wah terharunya..de jgk org rndu cik yana eh..hikhikhik..tq2..
mwaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

kEy said...

sly n0lan>>>

heheh! hukhuk~

besa la...

perut meragam nih!

xmenyepi p0n....

kuat je bunyi nye kat tandas tu,

ahakZZ~~

kEy said...

cik yana>>

ahhahaha~

sti la ade...
key rindu kat sume kawan ku...
hehhe!

merahitujambu said...

wa kena beb..HUHU
mane gambar kamoo cik key..
kwn2 je ade

kEy said...

merahitujambu>>>

ya ampun bu~
nnt guEk upl0ad kan gambar ku ya?
haha~

CikYana(",) said...

xksh la tuk sape2 pun..
myb tuk sume kwn cik yana:)

cik yana syg kamu jgk..

kEy said...

cik yana>>>

yeah! tQ yana~~ muah!~

vidadarisakura said...

aku nda terasa pun~



lalalaa

kEy said...

vidadarisakura>>>

haha~
tak kate kmu p0n,
lalalala~