Thursday, March 19, 2009

pEmalas!!

aku masuk kelAS ec0n0my, kelas puan R0silawati~

arini kami blaja pasal unempl0yment.
pengangguran la tu..

kate MeM, penganggur tu adalah individu yang xde keje lg..

tp mereka2 juga adalah individu yang mencari keje secare aktiF,

maksud nye, tgh cari keje tapi xdapat lg..

tp yang mereka2 yang xkeje, tp xrEti2 nak cari keje tu tak tErg0long dalam penganggur.

0wh~

kal0 bukan pengangguR ape mEm?

merekA PEMALAS~~

wahh....pandai la puan ni!!

hahahah~

10 comments:

alien said...

walla..
aku la unemployed..
ade kerje kosong x?

kEy said...

aliEn>>

whahahhahaah~ suda adE 0rg tErasa la...ehhehe~ ade2...jd maid aku sEpenuh maSe.. mau? hahahhaha~

Kipas said...

PEMALAS!! cm best jerk bunyik...

alien said...

xde r terasa,
busan da xdapat2 kerje nie..
biz sampingn pun lum ade hasil..

jadi maid
bulih,
jadi mr.mama la nie..
okeh2..
kasi la surat offer.

merahitujambu said...

wah!!bagus soklan tuk..bijak2...

asis said...

shianye penanam anngur..
hoho..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hahaha...

aku belum ada kerja...

carikkan aku kerja key!

HuRuL_Aini said...

hahaha....betul3

kEy said...

kipas>>
hahha~ best bukan?



aliEn>>
hheheh... kej jd maid ni xyah surat 0ffer, aut0matik jd je, keje basuh baju key, amacam? hehe~




merahitujambu>>
heheh~ mem tu yg ske jawab s0alan, key ty dlm ati je, hehe~



asis>>
hehe...cian ek? ehhe~



zara>>
haa...zara p0n mau?
bg0z2 bertambah lg maid tuk key~
lalala~



hurul_ain>>
yEah, upin ipin~
betui3...hehe~

Monkey D Luffy said...

itu ORANG TUA ler... ko ni... :)